Siem Reap Cambodia

17 juni 2013 - Siem Reap, Cambodja

Hallo iedereen,

hier zijn we nog eens met een blogje.

ik zit nog steeds in Siem Reap ,de culturele hoofdstad van Cambodja waar ik eerlijk gezegd wreed op mijn gemak zit en waar ik ook werk in een leuk guesthouse.

ik maak elke ochtend het ontbijt voor het hotel waar ik verblijf  en verdien er Wat zakgeld mee en heb mijn eten  en drinken gratis.

s'avonds Ben ik barman en maak het "barang"eten gereed,het voedsel voor de toeristen,de frietjes,de burgers,de club sandwiches,spaghetti,en meer van dat lekkers,terwijl we tussendoor wat cocktails shaken en wat pintjes tappen.

dus eerlijk gezegd voel ik me hier Heel neig op mijn gemak en ontmoet ik elke dag leuke mensen met elk hun eigen verhaal en hun eigen visie op de wereld.

Australiers,Amerikanen,israeli.s,Duitsers,Nieuw Zeelanders,Engelsen,Italianen,Zweden,Chinezen en Japanners,....

Het heeft mijn kijk op de wereld een Heel andere visie gegeven en heb hier al vrienden gemaakt voor de rest van mijn leven.

Een van de vaste gasten hier is een fotograaf en in mijn vrije Tijd léert hij mij de kneepjes van het vak en blijkbaar moet ik er nog niet zo slecht in zijn want mijn foto.s zijn door hem op flickr gezet zodat ze beschermd zijn en beschikbaar zijn voor verkoop aan travel agencýs.

voor de nieuwsgierigen onder jullie, mijn foto.s zijn te zien op flickr, onder de naam glenn2013 asia.

allee iedereen,kga nog wa kokkerellen,

tot de volgende

1. Geerinck Sonja:
    18 juni 2013
    Hey Glenn
    Blij van u weer eens te horen en als ik dat zo allemaal lees heb ik ook goesting om eens te komen genieten in het guesthouse, ja je zal er zeker veel mensen ontmoeten en u kennende zal dat geen probleem zijn voor u en iets klaarmaken zeker niet, geniet er maar van terwijl je nog jong bent,nog nen dikke knuffel en tot de volgend
    Sonja en Rudy xxx
  2. SWA LANOTTE:
    21 juni 2013
    Ik heb veel goesting om eens af te komen .