Slapeloze nachten :)

6 april 2013 - Hamme, België

Bijna 3 uur 's nachts,alleen op mijn relaxke,voetjes omhoog,muziekske erbij,complete rust :)))))))))))))))))

Mijn gedachten dwalen af naar wat komen gaat,in de nabije toekomst en heel ver weg...

Dromen ???  Of is dit wat ik zo lang wil???In ieder geval,mijn hoofd voelt prettig aan :)

of zou da stukske cake ervoor iets tussen zitten ;) waarvoor hartelijke dank aan de buren uit NEDERLaND.(jaja kleine A - insidejoke)

Ken je die beelden vanop tv van die autostrade 's nachts waarop de lichten van de auto's te zien zijn,zo 100x versneld?

Wel zo flitst er heel de tijd alles door mijn hoofd :) een autostrade naar zee op zomerse dag,een eindeloze slang van mixed feelings.

Blij,bang,verontrust,hoopvol,droefheid,happyness,.... Alle gevoelens die je kunt denken maar dan alles op 2 uur tijd :)

en opnieuw en opnieuw :)

Alles overlopen, alles overwegen.,mijmeren,DROMEN :)

Jaja dit is wat ik moet doen,

Nog niet zo lang geleden hoorde ik van een iemand die toch wel e plaatske in mijn hart heeft volgende spreuk:

Iedereen schrijft zijn eigen boek!

awel vos-ke:ge hebt gelijk!

Heb lang over deze woorden moeten nadenken maar nu begrijp ik ze.

En heb er al lang en diep over nagedacht en mijn antwoord daarop is :

In elk boek zit wel een minder hoofdstuk,daarom is het geen slecht boek!

Alstemblieft :)

kwart voor vier en zo wijze woorden!

Eerlijk gezegd, dit schrijven ga me goed af vind ik, en ik kan er mijn ei mee kwijt en hoop zo tijdens mijn tocht heel veel van me af te kunnen schrijven.

En tegelijkertijd hoop ik dat ik jullie wat mee gaan kunnen genieten van al het onbekende dat me te wachten staat..En zodat mijn pa maar vooral ma toch wa geruster zouden  zijn :)

ik doe u wa aan e meiske :)

kweetet zenne maar alst in menne kop zit zit het ni in mijn gat é :)

Maar ge weet het ee :) http://youtu.be/yewjAwOR2A4  :)))))))))))))))))

Maar ik ben toch blij dat ge ondanks denkt da ik zo zot als een deur ben toch ook fier op me zijt :) jaja , ne cafebaas weet en hoort alles éé ;)

kwart na 4 en zou nog duizend dingen willen vertellen...

over wat me drijft,wie is hij,wat wil hij en vooral waarom doet hij  zo?

De Jambers in mij komt boven.... :)

maar da laatste stukske cake was er teveel aan :)

sweet dreams iedereen

Dat iedereen een rustige nacht mag hebben

ik ga me op mijn eilandje nestelen onder ne palmboom ;)

under_palm_tree_1152x864

1. Geerinck Sonja:
    6 april 2013
    beste glenn, als ik dit zo allemaal lees ontroerd mij dat toch en heb ik al eens zitten wenen, hoe het komt weet ik zelf niet goe maar denk dat ik mij in de plaats van u ma zal stellen en dat het voor u ouders ook niet gemakkelijk zal zijn maar dat ze wel volledig achter u staan, dat doe ik trouwens ook, ik ken u ook zo wel een beetje en weet dat je een doordrijver bent ik wens u in ieder geval een heel goede reis met veel mooie momenten en hopelijk met ni teveel tegenslag en ik ben blij dat ik nog van u zal horen en dat ik met u ma s'zondags over u wat kan praten in de toekomst, wij wensen u nog veel mooie dagen toe.
    rudy en sonja
  2. ROOMS monique:
    6 april 2013
    hallo glenn we zijn geen grote praters maar dit willen we nog eens kwijt dat je een speciale bent wisten we al lang plezier en verdriet we hebben alles gehad maar wat ons nu overkomt hadden we niet verwacht weetje nog dat maria uit de bierhoeve zei de glenn is een echte amerikaan wordt wakker als de andere kinderen gaan slapen ze heeft nog gelijk ook nu lig je al een paar nachten wakker om de reis van je leven voor te bereiden ik je ma vind dit spijtig dat het zo moet gaan maar het is jou keuze en gaan dat wel respecteren je zin doe je toch we hopen dat je ginder het geluk zult vinden het ga je goed
    veel geluk tot later
    ma en pa
  3. Gmenn:
    7 april 2013
    :) ik ben aant lachen terwijl ik aant Wenen ben.ik zal u wel zoveel mogelijk op de hoogte houden en deze week Skype op de pc komen zetten zodat ge me toch af en toe eens ziet en hoort :) ja , wij zijn geen praters ee, meer doeners ;) en ja, ik zal proberen voorzichtig zijn :))))
  4. Geerinck Sonja:
    7 april 2013
    ja Glenn hoe meer ik alles begin te lezen hoe meer ik ook al zit te wenen en dat heb ik lang niet meer gedaan omdat het niet ging nadat ik in de kliniek heb gelegen, maar na 6 jaar komt het terug, ik hoop dat ik voor u ma ook wat een steun ben want ik zou het er ook ni gemakkelijk mee hebben moest ik dat tegenkomen, maar ja je bent oud en wijs genoeg? om te weten wat je doet zeker, hopelijk krijgen we nog veel nieuws van u en liefst veel goeds
    Sonja
  5. Geert Roosenboom:
    11 april 2013
    Het makker, ik ga da hier Wa proberen volgen e Wa ge hier allemaal opzet, alleszins veel geluk op ou reis en we kunnen uk iets skypen e man da weete e. Good Luck bro kzal dikkest op ou ies peizen der bennek zeker van! De RuzenBuum
  6. Conny verbelen:
    11 april 2013
    Veel succes Glenn, wees voorzichtig en we zullen voor je duimen zenne, dikke bees x
  7. Anja:
    12 april 2013
    dag "moatjen", ook langs hier nog eens een "ferme" reis toegewenst zunne.. hopelijk vind je daar wat je hier wat kwijt geraakt bent en kom je volledig opgeladen EN "nieuw" ;) naar "ons o zo fantastisch" ;) landje terug. hopelijk horen we vlug iets van je!!!!
    be careful Glenn, enjoy
    knuf x
  8. Els:
    12 april 2013
    Hey Glen, we hebben elkaar de laatsten tijd nie zo veel nie meer gezien, dus dit was voor mij wel een verrassing!! Hoop dat je de rust en het inzicht in jezelf vindt waar je naar zoekt en vooral dat het gevoel gelukkig te zijn je rond je oren vliegt!! Be safe en vooral... GENIET!! 'd Els