Voorbereiding of go with the flow?

5 april 2013 - Hamme, België

zuidoost azieDeze nacht lang opgebleven,zoeken naar tickets,info over de landen en regio.

Damn, de wereld is groot :)

Kiezen is nooit mijn sterkste kant geweest,dus twijfelen over alles,twijfelen over dingen die je toch niet weet.

BANG!!!!!

dat was het geluid van de kogel die door de kerk vloog!

Bestemming gekozen :)))))))))))))))))))

ZUID OOST AZIE

De landen die tot Zuidoost-Azië worden gerekend zijn Brunei, Cambodja, Filipijnen, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar (voorheen Birma), Oost-Timor, Singapore, Thailand en Vietnam.

Met een oppervlakte van  4 miljoen km² heb ik plaats en ruimte genoeg om eens een ferm wandelingske te maken en me eens goed te bezinnen :)

Ongeveer 550 miljoen mensen om te ontmoeten,ongeveer evenveel mensen die zullen denken als ik er verbij loop - rằng một người đàn ông lạ là những gì - (voor de mensen die het willen vertalen-het is vietnamees)

Duizenden en duizenden eilanden en eilandjes(expeditie robinson word daar opgenomen)dus dat zijn ook duizenden en duizenden stranden,toeristische stranden maar o zoveel ongerepte stranden waar de natuur baas is.eilanden zuid oost azie

Dus nu we de streek weten waar we naartoe gaan kunnen we beginnen uitkijken naar een one way ticket :)

Etihad airlines,Qatar airlines,Singapore airlines,Malaysian airlines,China airlines,Aeroflot russia airlines,.....

Damn damn damn :)

Weeral teveel keuze :)

Dat zal nog eens een paar uur duren om het ticket te vinden dat zowel qua

prijs (gaande van +- 500 euro tot 1500 euro)

Vluchtduur (van  12 uur tot  en lach nu niet 68 uur- met 8 tussenstops :)  )

En de luxe, ja ik weet het, met een backpack heb je geen luxe- maar kijk eens op de site van Etihad en Qatar airlines en zie eens bij bussines class :))))))))))

Ik wil ook wel eens een fleske sjampieter kraken op grote hoogte terwijl mijn sint jacobsschelpen aan het afkoelen zijn en ik mijn space invaders achtig slaapcabine instel zodat het de juiste temperatuur heeft om te slapen na het bekijken van één van  films die momenteel in Amerika in de bioskoop loopt :))))

I know.... its to much!!!! :)

Maar langs de andere kant... hoeveel kansen ga ik krijgen in mijn leven om dat eens mee te maken??? :)

Gisteren om een nieuwe backpack geweest bij de Berghut,Geweldige uitleg gekregen van de verkoper,alles aangepast en op maat gezet,geweldige service!!!

Voor de kenners hier is de link:http://www.deuter.com/nl_NL/backpack-details.php?category=388&artnr=33462&title=Aircontact%2065%20%2B%2010%20

en me ook een paar teva's meegebracht want  als het 37 graden is is een sandalleken wel aangenaam denk ik :) http://www.teva.com/mens-terra-fi-3-classic-sport-sandals/4134,default,pd.html

Allee volgelingen :),

kga nog wa verder zoeken

tot fleus

1. Marleen:
    5 april 2013
    Ik kijk met veel plezier uit naar uw verhalen... voorbereidingen en gedachten over uw droomtrip... het lijkt een beetje "meereizen".. alles wat ik graag zou doen en nooit durfde.. en nu ..tja, is het te laat.. of te vroeg... kortom ,het juiste moment (nog) niet.. heb nog teveel zorgen en ver-zorgen hier in dit thuisland.. mss moet "mijn" moment nog komen..alles kan .. mijn grootouders zijn ook oud geworden, dus , ik leef op hoop..;-) (al denk ik dat oud worden niets voor mij is..;ik ben van plan om eeuwig jong te blijven, in gedachten dan toch )
    Ik ben een schrijverke, dus ge gaat nog last hebben mé mij..en denken, "verdomme is ze daar weer"..maar voor de moment ga ik het woord aan u laten en u ietske vragen wat waarschijnlijk niet echt te realiseren valt... ik ben een verzamelaar van "stenen" ..gewone stenen, die je kan vinden ergens op een strand, een bos ...een berg.. ik heb er al van Mexico, jamaica, Tobago, Borneo,Palau, zuid Afrika..Dubai, Malediven..singapore.(vrienden brengen dat mee vr mij ) ik ga u niet vragen om van elke plaats een steen mee te brengen, ge zou nen extra rugzak mogen meedoen dan, maar ,moest het zijn dat je "ergens" een "speciaal " steentje kunt vinden, moet ni groot zijn ze..; mijn grootste die ik hier heb is de grootte van een citroen, (das al groot) sommige wegen zelfs niet veel.. koraal (verboden..).heb ik hier ook al..allei kom... ge verstaat da é.. zeldzaam is welkom.. alles is welkom hoor.. :-) tja, ik ga stoppen, want als ik begin met typen, kan ik moeilijk stoppen; ik hou je op de hoogte van alles wat hier gaande is en ik kijk uit naar uw verhalen ...deal ??? (die van mij gaan spannend zijn ze..ppff ,ge weet hier is vanalles aan de hand in Ham é.. )
    dus... tot .... één van dees .. grtz
    leen...
  2. Gmenn:
    5 april 2013
    Hey marleen,
    Hamme zit precies vol schrijvers :)
    Da van die stenen komt in orde :) kzal u wel ne specialen steen opsturen,vanaf ik land neem ik een steen en telkens als ik een specialere vind neem ik die mee tot ik 1 vind die de moeite is om op te sturen :)
    deal? :)
    en ja pff, jong of oud;whats the problem?
    just do it zekers? :)
    ik laat wel nog iets horen voor ik vertrek voor het adres enzo :), en ik benoem u nu officieel tot mijn gazet in Hamme ;)
    grtz